"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

Animációs előzetes Bödőcs Tibor első könyvéhez!

Szeptemberben jelenik meg az irodalmi paródiakötet

2017. augusztus 10. - Blind Man

bodocs_konyve_fejlec.png

Addig se iszik címmel szeptemberben jelenik meg a Karinthy-gyűrűvel kitüntetett humorista első könyve, ami egy irodalmi paródiakötet lesz. Ennek apropóján tette közzé Facebook-oldalán az alábbi rövid, animációs videót, melyben részleteket olvas fel A másik forradalom - Alternatív ötvenhat című kötetben már megjelent Márai Sándor paródiájából.

Bödőcs Tibor: Márai Sándor: Napló - részletek - (Részlet)

 

A várhatóan szeptember 10-én napvilágot látó könyvben többek között olyan szerzők karikatúráit olvashatjuk majd, mint Krasznahorkai László, Kertész Imre, Ottlik Géza, vagy éppen Hunter S. Thompson. A könyv 20% kedvezménnyel már előrendelhető ITT.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr1512732508
süti beállítások módosítása