"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

TOP 2017 - Az év legjobb hazai és külföldi rock/metal albumai

2017. december 24. - Blind Man

Így az év vége felé már-már kötelező jelleggel készülnek olyan - általában 20-as, de néha sokkal hosszabb - listák, amik az év legjobb rock/metal albumait vonultatják fel. Ebből a szokásból ezúttal én sem maradhattam ki, hiszen az év során folyamatosan gyűjtögettem a jobbnál jobb albumokat, és még most az utolsó pillanatban is változtattam a végleges felhozatalon. Nem kis munka volt rangsorolni a tíz legjobb hazai és külföldi rock/metal albumot ebből az évből, hiszen szinte csak remek alkotások születtek - ezért azon alkotások, amik nem fértek bele a tízes keretbe, egy külön szekcióban kaptak helyet, bár még ott sem teljes a sor.

boritokep_fboldal_2017_v2.png

A 'Tovább' gombra való kattintást követően először az év legjobb külföldi, majd magyar rock/metal albumait mutatom be röviden, ezt követően pedig végiglapozhatjátok azon lemezek galériáit, amik nem kerültek a listákra, de nekem valamiért tetszettek ebben az évben. A galériák után egy kis kalandra is invitállak, amennyiben szeretnél részt venni a "Zenei ízlésfelmérés 2017" programban - részletek a hajtás után!

 

Az év legjobb külföldi albumai:

Az év legjobb magyar albumai:

Ami kimaradt - egyéb kedvencek 2017-ből

Az idei magyar albumtermésből az alábbi anyagok tetszettek még:

Az idei külföldi albumtermésből az alábbi anyagok tetszettek még:

Amennyiben van még egy kis időd számomra, kérlek töltsd ki ezt a kérdőívet december 31. 23:59-ig, az eredményekért pedig január első heteiben figyeld a blogot és a Facebook-oldalt. Köszönöm.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr513464317
süti beállítások módosítása