"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

Angel Rat-korszakos VOIVOD tribute album Gravel Shores-tól

2019. március 02. - Blind Man

rat_or_angel.jpg

Egyszál gitáros Voivod átiratokkal jelentkezett Gravel Shores, a sci-fi metal mesterek legdallamosabb, '90-es évek eleji korszakából válogatott számokkal. 

"Mostanában saját szerzeményeket jelentettem meg, popzenés irányba mutatva, ezzel az anyaggal viszont lehetőségem nyílik a tiszteletadásra régi kedvenceim felé. Hatalmas élmény megszólaltatni ezeket a zseniálisan beteg dalokat" - mondta a Gravel Shores művésznéven alkotó Czakó Dániel, aki a Szekeres András, Svoid, Karst és Pagan Megalith formációkból is ismerős lehet.

A 10-dalos felvétel így meghallgatható digitális formában, de az átdolgozások valójában színpadra készültek: a műsor első alkalommal március 8-án hangzik el Budapesten a Backstage Pubban, a Continoom és az Ann My Guard előtt.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

Már az Instagramon is ott vagyunk! - instagram.com/martongabona

gravel_shores_voivod_photo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr8614663041
süti beállítások módosítása