"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

AMANG: "Szabad az Á" - klippremier a Facebookon, április 1-jén!

2019. március 29. - Blind Man

„én nem akarom úgy az életem élni, mint bárki más
és nem fogok neked úgy hízelegni, mint akárki más
drágám, ez az én életem, helyettem nem éli senki más
a szüleid szíve csücske is valaki más...
az én-istenemhez szabad az átjárás!”

amang_2.JPG

Elkészült az egykori Vian éléről, valamint a jelenleg is aktív KarmaNora zenekar éléről is ismerhető Lutfi Amang Balázs AMANG név alatt futó projektjének első dala. A Szabad az Á hétfő reggel 9-kor egy videoklip kíséretében debütál a Facebookon.

Csatlakozz Te is: AMANG | Facebook

AMANG további tervei között szerepel idén még 4 klip, angol nyelvű dalok, valamint fellépések is, úgyhogy érdemes követni a Facebook-oldalát!

De hogy ki is Ő, az alábbiakban kiderül:

amang_1.JPG

"Hogy vagy mindig?

Amang a nevem. Néhol úgy ejtik: Amandzs, kb. annyit jelent: remény. Énekes, frontember, dalszövegíró. Jógagyakorló és jógainstruktor. Van, hogy emberi jogi jogász. Félig kurd származású nemzetek fölötti spiri-entitás. Harmonikus egység felé közelítő, de menetközben zűrzavart keltő öntörvényes kiút-értelmező. A vihar szép szemével incselkedő. Esendő hős és idol-gyilkoló teremtő.

Akárcsak te, aki azzá teszel...

Léleksirály pop-rock köntösben nyilvánulok meg ezúton és tartok nem csámpa-szív tükröt (összes hibám és értékem fényében) önmagamon keresztül neked is.

Dalszerzőim körét bővíti többek között Zombori Norbi, Szekeres Andris, Hibsch Sanyi és Török-Zselenszky Tomi.

Minden dalszöveg és az alapvető üzenet belőlem ered, a sokszínű zeneszerzői karizma általam alkot koherens, ugyanakkor folyamatosan pulzáló, eklektikus flow-egységet.

Bemutatkozó első klipem, a 'Szabad az Á'

április 1-én hétfő reggel 9 órakor debütál a facen. 

Számítok rád!"

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

Már az Instagramon is ott vagyunk! - instagram.com/martongabona

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr3414726553
süti beállítások módosítása