"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

Sztárban sztár - szeptember 10-én folytatódik az ország házibulija!

2017. augusztus 23. - Blind Man

Tegnap végre bemutatták a Sztárban sztár című műsor 2017-es, szám szerint ötödik évadának szereplőit. Idén is 12 ismert (és kevésbé ismert) énekes száll harcba "az év legsokoldalúbb előadója" címért. A szeptember 10-én rajtoló műsor résztvevőinek névsorát a 'Tovább' gombra való kattintás után olvashatod!

A nők:

  • Csézy
  • Détár Enikő
  • Janicsák Veca
  • Cserpes Laura
  • Singh Viki
  • Kollányi Zsuzsi

A férfiak:

  • Pápai Joci
  • Horváth Tamás
  • Berkes Olivér (a Voice egykori versenyzője)
  • Ekanem Bálint Emota (a Biebers tagja)
  • Oláh Gergő
  • Király Viktor

 

A felhozatal alapján rendkívül sokszínűnek és érdekesnek ígérkezik az évad, kíváncsian várom az első adást! 

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr412774680
süti beállítások módosítása