"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

Mindenkit utálok! - JUNKIES dal- és klippremier Kasszás Erzsivel

Érkezik a “Káros az egészségre” lemez jubileumi kiadása!

2020. július 03. - Blind Man

junkies_mindenkit_front.jpg

Új dallal és videoklippel jelentkezett a Junkies. A Mindenkit utálok megfilmesített változata Balázs Andrea főszereplésével készült el, Závodi Marcell és Lévai Hangyássy Bence irányítása alatt. Andreát az ország mint “Kasszás Erzsit” ismerte meg 2017-ben, azonban láthattuk, mint televíziós személyiség, és képzett színészként is feltűnt már számtalan darabban és filmben. A dal a kiadó YouTube csatornáján debütált, szombattól azonban több online streaming felületen is elérhető lesz.

Szekeres András énekes az új dalról és a videoklipről:

A klip alapötlete Barbarótól származik, a dal viszont egy teljes mértékben közös szerzemény, talán még nem is volt ilyen Junkies nóta, ahol mindenki, még a szövegből is kivette a részét. A kezdő gondolat tőlem származik, az Andrássy szervízútján bicikliztem, amikor elgondolkoztam azon, hogy biciklisként az autósokat utálod, autósként a bicikliseket, gyalogosként pedig mindenkit, fel is hívtam rögtön ezzel Barbarót, mire hazaértem már szinte meg is volt a teljes dal alapja, amit aztán közösen összeraktunk. 

Mi ezúttal nem szerettünk volna szerepelni a klipben, inkább megkérdeztem egy nagyon jó barátomat, Balázs Andit, hogy elvállalná-e. Ő egy nagyon pozitív figura, akivel hatalmas nagy öröm volt együtt dolgozni, ráadásul nagyszerű színész. Maga a klipforgatás is rövidebb idő volt, mint amire számítottunk, Andi zseniálisan megoldott minden elképzelést, így elég volt minden jelenetet 1-2 alkalommal felvenni. Vele elég régóta jó barátok vagyunk, még bőven azelőtt ismertem meg, hogy “Kasszás Erzsi” lett volna belőle, Dányi Krisztián színművész - aki amúgy szomszédom és barátom - partnereként láttam első alkalommal egy színdarabban.

junkies_karos25_promo.jpg

A zenekar egy új kiadvánnyal is készül, augusztus 14-én érkezik az idén 25 éves Káros az egészségre album újrakiadása teljes egészében újra felvéve, digipak csomagolásban bónuszként rajta a lemezről anno lemaradt, de a koncertekről jól ismert Az öreg junkie balladája dallal. Az újravett verzió mellett a kiadvány megjelenik ultra limitált darabszámban 2 CD-n is, a második korongon az eredeti felvételekkel! A szimpla verziót az újra felvett dalokkal a ReLay és InMedio hálózataiban is meg lehet vásárolni HammerWorld CD Specialként. A Káros az egészségre lemezt augusztus 29-én a Barba Negrában egy jubileumi nagykoncerten is bemutatják, illetve több eseményen láthatjuk a zenekart és a Szekeres x Barbaró akusztikus formációt is, érdemes figyelni a Junkies Facebook oldalát.

rocker_affilate_01-851x315.jpg

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

Follow our Facebook page for fresh news and pieces of information here: facebook.com/maximumrockandrollblog

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr8715980366
süti beállítások módosítása