"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

ÁKOS: "Hazatalál" címmel nemsokára itt az új EP!

2018. szeptember 19. - Blind Man

2018. szeptember 27-én, csütörtökön jelenik meg a HAZATALÁL című új Ákos-középlemez (EP). A limitált példányszámú, digipack csomagolású CD-n, valamint digitális letöltésként is elérhető kiadványon négy új dal szerepel: a címadó HAZATALÁL, amely a rádiók figyelmére is méltó lehet, és amelyhez a későbbiekben klipet is tervezünk, továbbá a szintén slágervárományos NEM KELL MÁS VIGASZ, a karcosabb ELLENSÉG A KAPUKNÁL és a meglepő HOLNAPTÓL.

akos_hazatalal_ep.jpg

A dalokat Ákos hangstúdiójában rögzítette a banda a nyári rockturné előadásai közti szünetekben: a kiadvány átfogó képet ad a 2019-re várható új album zenei és szövegi irányáról, az érett hangzásvilágról. A HAZATALÁL EP a Xolar Stúdió eddigi legkomplexebb felvétele, akusztikus dobokkal, hagyományos módon rögzített gitárokkal, rafinált, a '80-as éveket idéző szintetizátorhangzással, bonyolult vokálokkal, sokrétű keverési- és maszteringmunkával.

A kiadvány ELŐRENDELÉSE MOSTANTÓL 2018. szeptember 24-én, hétfőn éjfélig tart (itt)! A kiadvány megjelenése alkalmából a budapesti Akvárium Klubban tartanak Premier Estet szeptember 27-én, csütörtökön, ide sorsolással lehet bejutni. További információk hamarosan!

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr3614249573
süti beállítások módosítása