"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

STULA ROCK: megjelent az Örökifjú nagylemez, videoklippel egy új dal - Szervusz idő!

2020. április 21. - Blind Man

stula_poszter.jpg

Megjelent az ex-Mobilmánia, jelenleg Omen énekes Molnár Péter 'Stula' vezette Stula Rock második nagylemeze Örökifjú címmel. A 2018 februárjában megjelent első, Őserő című album folytatásán 11 dal hallható 40 percben. A felvételek Balassagyarmaton, Horváth Ádám dobos stúdiójában készültek, a hangmérnök, fő dalszerző és a szövegíró is ő volt, a végső keverést és mastert pedig Vácott, Fábián 'Fábi' Zoltán (ex-Wellington, Age of Nemesis) követte el. A lemez az online felületek mellett április 21-től (kedd) minden Relay és InMedio újságosnál megvásárolható HammerWorld CD Specialként, egy ajándék korábbi magazinnal együtt. A megjelenést dalpremier is kíséri, a Szervusz, idő! videoklipjéhez a zenekar minden tagja otthonában izzította a kamerákat. 

Horváth Ádám: A Szervusz, idő dalt egy nehéz számnak tartom. Igaz, ott van benne a dallamos refrén, a héthúros gitárral a túrás, a zongorás kiállás, a női vokálok... Hosszú is kicsit, legalábbis a többihez képest. Szövegileg nagyon személyes. Nem szoktam már ilyen személyes jellegű dolgokat boncolgatni, mert a belső világom nem mindig találkozik a közízléssel! (nevet) A folyton múló és mindent átformáló időről számtalan dal született már, de próbáltam nem az elcsépelt közhelyeket pufogtatni. Remélem, sikerült! Még nem játszottuk koncerten, és ahogy a helyzet kinéz, egy darabig nem is fogjuk... De amikor itthon a klip miatt újra végigdoboltam párszor, akkor jöttem rá, hogy ez húzni fog a bulikon!

Horváth Ádám mellett három dalhoz a zenésztársak is írtak zenei alapokat, az Érjünk el! zeneszerzője Vigyinszki Máté gitáros. Az Örökifjú lemez stílusilag a debütáló albumhoz hasonló modern hard rock anyag, néhol héthúros gitárral, sok vokállal, nagyívű énekdallamokkal. Az első előzetes dalt tavaly februárban mutatták be, a Velősy Flóra énekesnővel készült Felfelé sodor a szél egy koncertvideót kapott, a klipes Érjünk el! pedig tavaly decemberben jelent meg. Legutóbb pedig március 8-án, nőnap alkalmából jelent meg A szép nő szöveges videóval kísérve.

Ádám: Az Örökifjú nem konceptalbum, de majdnem minden dalt körüllengi az idő múlásának témaköre, még ha érintőlegesen is. Lévén nyáron Stula is 40 éves lesz, és én is betöltöttem nemrég a negyedik X-et. Persze ez csak egy évszám, még fiatalnak érezzük magunkat, de már remélhetőleg bölcsebbek is lettünk. Amikor a Szervusz, idő elkészült, Stula azt mondta, hogy ez a legjobb dal a lemezen, és szerinte ebből lesz a 'nagy sláger'! (nevet) Hiszek a csávónak, mert az első lemeznél a Ha látnád magad című dalra mondta ugyanezt, már a felvétel idején, én meg csak hümmögtem, hogy aha, lehet… Szerettem azt a dalt, jónak is tartottam, de szinte biztos voltam benne, hogy a Forgószél és pláne a Szállnék lesz a mindent vivő... Tévedtem! (nevet) A Ha látnád magad 180 ezer felett jár a Youtube-on, a Forgószél 40 ezer, a Szállnék meg 2000 körül, ergo le sem sajnálják... (nevet) Nóniusz Gabi a Visszafordíthatatlant erőltette anno, hogy arra legyen klip. Lett, az 7 ezer körül tart... (nevet) Úgyhogy Stula lett kinevezve sláger-katalizátornak!

A Stula Rock a lemez megjelenéséhez egy különleges felhívást is közzétett a Facebook oldalán, a sorsoláson május 1-ig lehet részt venni: "Az előrendelők között sorsolást tartunk, a játék díja, maga a zenekar. Egy nevet kisorsolunk az előrendelők közül és a Stula Rock zenekar egy akusztikus koncertet ad a nyertesnek, teljesen ingyen, ott, ahol ő szeretné. Ez lehet egy magánlakásban lévő nappali, kerti parti, egy erre az alkalomra kibérelt vendéglátó hely, balatoni nyaraló… Bárhol az országhatárokon belül."

rocker_affilate_01-851x315.jpg

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

Már az Instagramon is ott vagyunk! - instagram.com/butiplayduringtheday

Follow our Facebook page for fresh news and informations here: facebook.com/maximumrockandrollblog

We are also on Instagram, see you there! - instagram.com/butiplayduringtheday

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr4515627802
süti beállítások módosítása