"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

AUDIONERVE: készül a második lemez, itt egy új dal!

2018. szeptember 12. - Blind Man

audionerve-obey_promo.jpg

Obey! címmel friss dalt tett közzé az Omega Diatribe soraiból ismert Hájer Gergő gitáros zenekarrá formálódott Audionerve elnevezésű formációja. A 'Tovább' gombra való kattintás után már meg is hallgatható a friss tétel, emellett pedig Vincze Andres és Hájer Gergő mesélnek a dalról.

Gergő az alábbiakat mondta a dal kapcsán:

A Burn Your System debüt lemezzel viszonylag magasra helyeztem a lécet magammal szemben, hiszen tudtam, hogy a folytatásnak is legalább annyira arcba mászónak és falhoz préselőnek kell lennie, mind dal ügyileg, mind pedig megszólalás végett. Nem titok, hogy már dolgozunk a folytatáson, ami egy 10 számos nagylemez lesz, valamikor a jövő év első felében, ha minden jól megy. Már 5 dallal készen vagyunk a 10-es csokorból. Ebből szeretnénk megmutatni most nektek az "Obey!"-t. A dal írás folyamata maradt a régi, azaz az instrumentálért teljes egészében én felelek, a vokálokért pedig Andres. A felvételek és a végső keverés ugyan úgy a saját műhelyemben az 515 Studioban zajlanak, míg az énekfelvételek Ausztriában illetve Angliában kerülnek rögzítésre. Ugyan már egyszer hírt adtunk arról, hogy a dalokat összepróbáljuk egy díszes társasággal (Makai László - dob, Höflinger Tamás - gitár, Csák Károly - basszus, Vincze Andres - ének, Hájer Gergő - gitár) annak érdekében, hogy színpadképes legyen a produkció, de egyelőre koncert még várat magára, hiszen mindenki eléggé le van kötve az anyazenekarával.

Továbbá Andres mesélt, a dal szövegvilágáról:

Ez a dal az én szemszögemből mutatja be a napjainkban zajló szörnyűségek egyik szegmensét. Az emberek hajlamosak beállni a sorba, a korrupció felé húzni, elveszteni a józan ítélő képességüket és a végén már azt sem tudják, hogy kik Ők maguk valójában. Az emberiség a saját maga által kitaposott pusztulásának útján halad.

A zenekar elérhető az alábbi oldalakon is:

BANDCAMP

FACEBOOK

A nagyszerűen sikerült debütalbum meghallgatható a YouTube-on:

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr7614236735
süti beállítások módosítása