"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

MOBILMÁNIA: Szárnyad voltam - koncertklip az év végén érkező DVD-ről

Angol nyelvű albumra készül a zenekar

2018. május 03. - Blind Man

mobilmania.jpg

2018. január 6-án a Budapest Sportarénában nagyszabású hármas jubileumi koncertet adott a MOBILMÁNIA: megünnepelték Vikidál Gyula 70., Zeffer András 60., valamint a Mobilmánia zenekar 10 éves születésnapját. A nagy sikerű Aréna koncertről filmfelvétel is készült, ami az év végén DVD formájában is megjelenik a Hammer Records gondozásában. Erről tekinthető meg most az első, Szárnyad voltam című dalra készült videó, melynek utómunkálatait Sztupovszky Tamás végezte, a felvételekért pedig a Cameleon Produkció felelt, a vezető operatőr Máté Péter irányítása alatt.

A Mobilmánia a tervek szerint júniusban újra stúdióba vonul, ahol elkezdenek következő, angol nyelvű nagylemezükön dolgozni. 

A hármas évforduló jegyében a zenekar legközelebb Budapesten május 11-én a Barba Negra Track-ben lesz ismét látható, ARÉNA PLUSZ produkció néven, meglepetésekkel, ajándékokkal és olyan vendégekkel, mint Homonyik SándorZávodi János és Lukács Peta. A belépés ingyenes lesz mindazoknak, akik a januári koncertjegyüket megőrizték. Júliustól pedig VÁNDORVÉR címmel indul az éves nyári és őszi országos turné közel 30 előadással. A tavaly októberben megjelent albumról készült ajánlót is elolvashatod: ITT.

unnamed_11.jpg

A koncert Facebook-eseménye: ITT
A Mobilmánia Facebook-oldala: ITT
Vándorvér című album több online platformon is meghallgatható, a listát megtalálod: ITT

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr5913887334
süti beállítások módosítása