"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

TATTOO THE SUN FESZTIVÁL - ma este a Dürer Kertben!

2018. szeptember 01. - Blind Man

2018. szeptember 1-én, szombaton 8. alkalommal kerül megrendezésre a Tattoo The Sun fesztivál, ami egy újító törekvés köré szőtt művészeti fesztivál. Középpontban a rockzene, mint underground műfaj - a keményebb fajtából - és a hozzá szorosan kapcsolódó Body Art: a tetoválás, testmódosítás. Kiegészítve egy kis képzőművészettel, kiállítással, vetítéssel, táncosokkal. Izgalmasan hangzik, izgalmas is, mint maga a műfaj, ami elsodorja és beszippantja az érdeklődőket ezen az estén. Betekintést enged, gyönyörködtet és megborzongat vadságával, lendületével. Kapunyitás 16:00 órakor. Tetoválás, koncertek két teremben, tűzzsonglőrök és mindez ingyenesen. (Facebook-esemény: ITT)

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr2514215343
süti beállítások módosítása