"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

OSSIAN: dalpremier szöveges videóval - Csak a Jót!

2020. március 01. - Blind Man

ossian_band.jpg

Csak a Jót címmel április 17-én jelenik meg az Ossian új stúdióalbuma, első előzetesként pedig már itt is van a szöveges videóval kísért címadó dal. Az új Ossian lemez, amely már a huszonnegyedik a sorban, már elő is rendelhető a zenekar hivatalos honlapján: ossian.huA 12 új szám mellé a digipack CD-re 6 bónusz koncertfelvétel is felkerül, a lemeznek lesz limitált MK és LP változata is. A rajongók egyedi sorszámot választhatnak az LP-khez illetve egy, csak az albummal együtt rendelhető előrendelői póló is válaszható.

Paksi Endre az új lemez címadó daláról:

"Összes bánatom összepakolom, holnap reggel mindet kidobom,
Minden Rosszban a Jót kell látni, a Pokolban nem kell fázni."

A dal refrénje, ez a négy sor az elsők között született meg és rögtön meg is adta az album irányvonalát.Az évek múlásával nagyon sok minden átértékelődött bennem. A Világ összességében nem lett szebb, vagy jobb hely, de mindig is voltak, vannak és lesznek olyan dolgok és olyan emberek, mikért és akikért érdemes ezt az egész, az Életnek nevezett Rock and Roll Show-t csinálni!

Nekünk 'csak' annyi a feladatunk, hogy megkeressük és megtaláljuk őket. Nem egyszerű, de nem is lehetetlen küldetés, és már most nagy örömmel látom, hogy sok embernél célba talált az üzenet. Olyannyira, hogy többen már a dal megjelenése előtt magukra tetováltatták és ezt nagyon megtisztelőnek érzem!

Az albumon 12 friss dal kapott helyet, melyet további 6 bónusztétel követ a tavaly szeptemberi Barba Negra Trackes koncert felvételei közül. A lemezborítót és a szöveges videót a 2019-es lemez (A Reményhozó) borítójához hasonlóan a HammerWorld grafikusa, Devecz Ádám (Kalapács, Road, Depresszió, Moby Dick) készítette.

Az Ossiannak a kezdetektől fogva pozitív üzenetei vannak. Elég az Acélszív kulcsmondatát idéznem: >...olyannak és úgy fogadj el, ahogy én teszem…<. A nagyvilág olyan, amilyen, de mi magunk formálhatjuk jobbá a sajátunkat. Én rendíthetetlenül optimista vagyok, és a soha fel nem adás híve. Az új album szerintem egyenes folytatása A Reményhozó albumnak, de az Ossian minden korszakából vannak benne hangulatok, egy nagyon változatos anyag született, erős, karakteres dalokkal.

A következő új dalra sem kell már sokat várni, a videoklippel kísért Követem vakon pont egy hét múlva, a szintén klipes Gyönyörű Bolond dalhoz hasonlóan Nőnap alkalmából jelenik meg március 8-án.

Az Ossian májustól egész évben, folyamatosan koncertezik országszerte, így érdemes figyelni a zenekari oldalt, ahol naprakészen megtalálható minden turnéállomás. A Csak a Jót lemez megjelenése napján, április 17-én a zenekar hagyományosan dedikálást is tart Budapesten, ezúttal az Uránia Nemzeti Filmszínházban 16 órától, a Csak a Jót budapesti lemezbemutató nagykoncert pedig szeptember 12-én lesz a Barba Negra Trackben.

ossian_csakajot.png

OSSIAN - Csak a Jót
(04/17 - Hammer/HMP)

01. Csak a Jót
02. Forgószínpad
03. Követem vakon
04. A saját kezemben
05. Aki előre néz
06. Mennyit ad még
07. Te leszel a vad vihar
08. Akiről álmodtál
09. Köszöntés
10. Ami nyomot hagy
11. Egyensúly
12. Egy lélegzet

Bónuszdalok:
(koncertfelvételek - 2019 szeptember, Barba Negra Track)

13. Ahol a szürkeség véget ér
14. Hangzavarban a harmóniát
15. Gyönyörű bolond
16. Soha nem lehet
17. A Barát
18. Ahányszor látlak

ossian_ad.jpg

rocker_affilate_01-851x315.jpg

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

Már az Instagramon is ott vagyunk! - instagram.com/martongabona

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr3315498888
süti beállítások módosítása