"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

OSSIAN: videoklippel az új album akusztikus balladája - Követem vakon

2020. március 08. - Blind Man

ossian_band_v2.jpg

Csak a Jót címmel április 17-én jelenik meg az Ossian új stúdióalbuma, nőnapi előzetesként pedig már itt is van a második új dal, a videoklippel kísért Követem vakonAz új Ossian lemezt, amely már a huszonnegyedik a sorban, előrendelheted a zenekar hivatalos honlapján: ossian.hu. A 12 új szám mellé a digipack CD-re 6 bónusz koncertfelvétel is felkerül, a lemeznek lesz limitált MK és LP változata is. A rajongók egyedi sorszámot választhatnak az LP-khez illetve egy, csak az albummal együtt rendelhető előrendelői póló is válaszható. 

Az új album akusztikus balladája. Ricsi egy gyönyörű zenei alappal állt elő és nagyon nagy élmény volt megírni rá a szöveget és az énektémát. A szöveg többféle módon is értelmezhető, én alapból egy belső elmélkedésnek szántam arról, hogy a Szív és az Ész párharcában mindig az előbbire hallgattam, de több kedves barátom is az első meghallgatás után egyfajta szerelmi szálat is érzett benne, úgyhogy a végső döntést ráhagynám minden hallgatóra, döntsenek szívük szerint...

Az albumon 12 friss dal kapott helyet, melyet további 6 bónusztétel követ a tavaly szeptemberi Barba Negra Trackes koncert felvételei közül. A lemezborítót és a már bemutatott szöveges videót a 2019-es lemez (A Reményhozó) borítójához hasonlóan a HammerWorld grafikusa, Devecz Ádám (Kalapács, Road, Depresszió, Moby Dick) készítette.

A Csak a Jót lemez megjelenése napján, április 17-én a zenekar hagyományosan dedikálást is tart Budapesten, ezúttal az Uránia Nemzeti Filmszínházban 16 órától, a Csak a Jót budapesti lemezbemutató nagykoncert pedig szeptember 12-én lesz a Barba Negra Trackben.

ossian_band.jpg

rocker_affilate_01-851x315.jpg

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

Már az Instagramon is ott vagyunk! - instagram.com/martongabona

Follow our Facebook page for fresh news and informations here: facebook.com/maximumrockandrollblog

We are also on Instagram, see you there! - instagram.com/martongabona

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr8315510308
süti beállítások módosítása