"Mi volt előbb, a zene vagy a szenvedés? Azért hallgattam zenét, mert szenvedtem? Vagy azért szenvedtem, mert zenét hallgattam? Az a sok lemez ilyen bús-nyavalygós faszit csinál az emberből?" (Nick Hornby)

Rock 'n' Roll: Ain't Noise Pollution...

OSSIAN: Aki előre néz - otthon készült a legújabb videoklip

2020. március 31. - Blind Man

ossian_homevideo.jpg

Újabb videoklippel és dallal csökkenti a bezártság nehézségeit az OSSIAN, ami az április 17-én megjelenő nagylemezen lesz hallható. A Csak a Jót korong Aki előre néz című új dalának videója az aktuális helyzet miatt különleges körülmények között készült el, hiszen a a felvételeket a zenekar minden tagja otthonában forgatta le, amiket Flatsker Robi gyúrt végleges formába. Ezzel a korábbiakhoz hasonlóan pozitív gondolatokkal teli dallal és klippel üzenik, hogy bár hiányzik a szabad világ, mindenkit arra buzdítanak, hogy ha csak tehetjük, maradjunk otthon, így is vigyázva szeretteinkre és a környezetünkben élőkre.

Paksi Endre énekes gondolatai és üzenete az új dallal kapcsolatban:

Szerintem a Csak a Jót albumnak az egyik fő jellemzője a sokszínűség, a merész váltások, ebben a dalban is egy teljesen más hangulat érkezik, ilyen jellegű számot még nem is csináltunk eddig. A múltidézés és az összegzés folytatódik ugyan benne, de a refrén itt is egyértelműen optimista és a jövőbe tekintő, amire ebben a nehéz időkben különösen szükség van szerintem. Ebben a refrénben is erős, többszólamú vokál szólal meg és örömmel tapasztaltam, hogy mindenkinek feltűnik, aki eddig hallotta az anyagot, hogy ezen a téren is mekkora előrelépés történt. Ezúttal az összes szólamot egyedül énekeltem fel minden dalban. A végeredmény abszolút megérte, mert  rettentően egységesek és ütősek lettek a vokálok is.

A Csak a Jót albumot nyitó címadó dal március elsején debütált szöveges videó kíséretében, ezt ennyi idő alatt már több, mint 270.000-en néztek meg, hatalmas népszerűségével a 11. legnézettebb magyar videó volt a megjelenést követően. Egy héttel később érkezett meg az új OSSIAN album első klipes dala - a hölgyeket Nőnap alkalmából köszöntötte a zenekar a Követem vakon című lírai balladával, mely már a második a tavalyi, már több, mint 2,6 milliós megtekintésnél járó Gyönyörű Bolond után, melyet a zenekar nőnapi ajándékként tett közzé. Ez az új dal is kifejezetten népszerű, hiszen 220.000-es megtekintés fölött jár.

Az első dal premierjével egy időben indult el a zenekar honlapján, az ossian.hu címen az album előrendelése is, és a rajongók első egy hét alatti lelkesedése alapján a Csak a Jót már aranylemez volt, és továbbra is biztosan halad afelé, hogy a megjelenés napjára már platinalemez legyen.

ossian_aranylemez.jpg

rocker_affilate_01-851x315.jpg

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és újdonságokról, akkor kövesd a blogot a Facebookon is! Köszönöm. :)

Már az Instagramon is ott vagyunk! - instagram.com/butiplayduringtheday

Follow our Facebook page for fresh news and informations here: facebook.com/maximumrockandrollblog

We are also on Instagram, see you there! - instagram.com/butiplayduringtheday

A bejegyzés trackback címe:

https://maximumrockandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr5815575762
süti beállítások módosítása